het team

Mijn naam is Doortje Klinkenbijl. Ik ben moeder van 2 prachtige dochters en al mijn hele leven gek op dansen. In het verleden heb ik allerlei dansstijlen uitgeprobeerd en nog steeds vind ik veel stijlen interessant om te doen.

Sinds 1998 geef ik dansles en ben vanaf 2006 eigenaresse van PULSE. Mijn lesbevoegdheid heb ik gehaald bij de KNGU en ik heb mezelf verder ontwikkeld door veel te dansen en les te geven.

In mijn lessen komt een stukje techniek dan ook zeker aan bod. Voor mij is dansen bij PULSE een passie, iets dat je doet voor je plezier en waar je ontspanning en een uitdaging vindt. Waar je op een fijne manier met elkaar bezig bent en wat dus goed is voor lichaam en geest.

Ik vind het belangrijk dat iedereen, zowel leerling als ouder als docente, zich thuis voelt bij ons en zichzelf kan zijn.

Mijn naam is Josta de Wit en ben al heel mijn leven met dans bezig. Na jarenlang op een amateurschool te hebben gedanst ben ik naar de dansacademie gegaan.

Op de Fontys dansacademie in Tilburg rondde ik mijn opleiding in 1995 af in de richting jazz en moderne dans. Daarna ben ik op verschillende manieren en met diverse dansstijlen in het dansvak verder gegaan. Zowel als uitvoerend danseres als dansdocente.

Naast andere werkzaamheden geef ik met veel plezier les bij PULSE. In mijn les vind ik een stukje techniek samen met vooral fijn dansen op verschillende soorten muziek belangrijk. Plezier en een fijne sfeer in de les staan voorop!

Mijn naam is Tom Renders en ik ben sinds mijn tiende intensief bezig met dans. Na een aantal jaren lessen te hebben gevolgd, begon het bij mij te kriebelen. Ik wilde mijn creativiteit uiten door middel van les geven.

Mijn eigen kennis en kunnen houd ik op peil door het volgen van zoveel mogelijk lessen en workshops in verschillende stijlen. In 2017 is PULSE dansschool gestart met Theater-Musical dans. Aan deze lessen ben ik invulling gaan geven. Mijn visie op Theater-Musical dans:

“plezier hebben in dans gecombineerd met mijn en de leerling zijn/haar creativiteit”.

Een leerling moet kunnen groeien, niet alleen op dansgebied maar zeker ook op durven zijn/doen, emoties durven los laten en een individu in een groep durven zijn.

In 2017 ben ik ook gestart op freelance basis met TRDance. TRDance verzorgd choreografieën op maat voor bijvoorbeeld: bruiloften, workshops, amateurtheater/musicals, schoolprojecten enz… En het laatste jaar vooral dansconditie lessen. Info hierover is te vinden op TRDance.nl